היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

יתרונות רבים ומגוונים מציע כרטיס הביקור הדיגיטלי. מעבר לעובדה שהוא מותאם לטלפונים סלולריים ומתאים לכל סוג טלפון, אינו דורש התקנת אפליקציה כלשהי, ידידותי לסביבה (חוסך בנייר) ומועבר באמצעות הודעה, וואטסאפ מייל או אפילו נשלח אוטומאטי אם אתם לא זמינים ועוזר לכם לשמר לקוחות, מעבר לכל אלה – ישנם עוד הרבה יתרונות משמעותיים:

  • משדר תדמית מרשימה ומקצועית של העסק שלכם ויוצר רושם ראשוני מעולה.
  • מאפשר ללקוח התקשרות מהירה ובמגוון ערוצים כגון: חיוג מהיר, שליחת הודעה, שליחת מייל, שליחת וואטסאפ, קישור לאתר העסק, קישור לדף הפייסבוק.
  • אתם יכולים ברמתכם לשנות ולעדכן תכנים ופרטים כגון תמונות, סרטונים, עדכון מבצעים או קישורים חדשים בכרטיס והוא מתעדכן אוטומטי אצל כל מי שצופה בו.
  • הצגת התכנים מתבצעת ע”י טכנולוגיית תלת מימד שמבליטה אתכם לעומת המתחרים שכבר יש להם כרטיס ביקור דיגיטלי.
  • WAZE – תוכנת הניווט, מוטמעת בכרטיס עם פרטי המיקום שלכם וכך מקלה על הלקוח להגיע אליכם.
  • אפשרות להשארת פרטים וביצוע הזמנות און ליין (על גבי טופס הזמנה עם חתימה).
  • מאפשר לבעל הכרטיס לבנות רשימת לקוחות ע”י קבלת פרטים ברגע שלקוח מפעיל את הכרטיס (דוא”ל, שם הלקוח, הטלפון וכו).
  • ניתן להעביר את הכרטיס ע”י העברת הקישור וכך להגדיל את החשיפה לעסק שלך און ליין.

אחוז השימוש של בני האדם במכשיר הסלולרי הולך וגדל עם השנים, אנשים נוטים לבצע יותר הזמנות דרך המכשיר מאשר דרך המחשב ולרוב גולשי הטלפון יוצרים קשר הרבה יותר מאשר גולשים מול המחשב וכמובן שקל הרבה יותר להביט באתר מותאם לסלולר מאשר באתר רגיל בסלולר. בנוסף, לא בהכרח צריך לבנות אתר אם יש את הכרטיס הדיגיטלי – הכל נמצא בו וכך אפשר לחסוך עלויות בעיקר אם מדובר בעסק חדש.